The Flash 1. Sezon Türkçe Dublaj Full HD izle
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (343 votes, average: 4,63 out of 5)

FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
The Flash 1. Sezon Türkçe Dublaj Full HD izle

David Nutter’ın yönetmenliğini yaptığı ve yapımcılığını Greg Berlanti , Andrew Kreisberg , Gardner Fox , Geoff Johns ve Harry Lampert’ın grup çalışması içerisinde yapmışlardır. Dizi bir ara çok fazla masrafından dolayı ara verilmiştir. İzleyicilerin beklentileri üzerine yeniden yayına girmiştir. Bir laboratuvar kazası sonucu özel bir güç kazanan gencimizin yeteneklerini anladığında çok farklı hissetmiştir. Bu laboratuvarın sahibi olan doktor onun bu halini görmüş onu suçla savaşmak için geliştirmiştir. the flash 2. sezon izle Gencin özelliği çok hızlı olmasıdır. Neredeyse ışık hızında hareket eden bu canlı emniyet ve güvenliği sağlamada çok büyük bir fark sağlamaktadır. Harika bir fantastik ve bilim kurgu dizisi ilk sezonuyla karşınızda.

Geçmişinde büyük bir trajedi yaşamış Barry Allen, Central City Polis Birimi’nde çalışan ve suçluların arkalarında bıraktıkları ipuçlarını toplayan bir adli laboratuvar asistanıdır. Talihsiz bir yıldırım kazası yaşamasının ardından süper hız gücüne sahip olan Barry, Flash kimliğine bürünür ve kötü adamları adalete teslim etmeyi kendine görev edinir!
CW kanalında yayınlanan Arrow dizisinin spin-off’u olacak yapım; DC Comics evreninin bilinen kahramanlarından, Adalet Birliği üyesi Flash’ın gençliğini anlatacak. The Flash 1. Sezon filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. The Flash 1. Sezon filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için The Flash 2. Sezon türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
The Flash 1. Sezon izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi The Flash 1. Sezon full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D hdfilmevreni.co iyi seyirler diler…

Tür: 2014 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim-Kurgu Filmleri, Dram Filmleri, Editör Önerisi Filmler, Macera Filmleri, Manşet Filmler, The Flash izle, Türkçe Dublaj Filmler

Yapım: 2014 - ABD

IMDB Puanı: 8.0

Yönetmen: David Nutter

Oyuncular: Danielle Panabaker , Stephen Amell , Tom Cavanagh , Grant Gustin , Rick Cosnett

Etiketler: , , , , , , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Flash 1. Sezon Türkçe Dublaj Full HD izle” filminde 198 Yorum bulunuyor.
  1. GİZEMLİ - 2 sene önce demiş ki:

    Bu yabancı diziyi herkese tavsiye ederim adamın emeğine sağlık :)

  2. asd - 2 sene önce demiş ki:

    güzel

  3. Süleyman - 2 sene önce demiş ki:

    Yeni bölümler ne zaman gelecek?

  4. Abdurrezzak - 2 sene önce demiş ki:

    Süper dizi çok beğendim elinize sağlık :)

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      afiyet olsun :)

  5. BarbieSever - 2 sene önce demiş ki:

    Logoya kandım geldim barbie dizileri nerde :D

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      Yabancı diziler kategorisini incelerseniz görürsünüz :)

  6. Refo - 2 sene önce demiş ki:

    Abi süper dizi son bölüm manyak teşekkürler

  7. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    birinci bölümded hata veriyor flash dizisi çok güzel aslında

  8. Şeyda - 2 sene önce demiş ki:

    6 bölüm yok admin

  9. Şeyda - 2 sene önce demiş ki:

    9,15,16,17,19,20,21,22 bölümler hata veriyo dns gibi bişey yazıyor

  10. celal - 2 sene önce demiş ki:

    abi süper bi dizi

  11. BARtU - 2 sene önce demiş ki:

    ABI BU NASIL BISEYDI HARIKA OLMUS. IKINCI SEZONU HEYECANLA BEKLIYORUM.:) :)

  12. Osman - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir flim olmuş bence

  13. Yiğit - 2 sene önce demiş ki:

    Takılıp duruyor çok kötü izleyemiyorum ne biçim bi şey bu benim nette de sorun olabilir ama youtube da 40 dakikalık video kasmıyor 720p de

  14. Umut - 2 sene önce demiş ki:

    Hic bir video acılmıyor neden

  15. Barış - 2 sene önce demiş ki:

    Abi sana yemin ederim şuana kadar izlediğim en güzel film diyebilirim ellerine sağlık helal olsun walla çooook teşekkür ederim

  16. ahmoo - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar bu barrynin karqakolda yaptıgı işne yani bi cinayet oldugunda onu çözmeye çalışıyo soygun oldugundada bu işin adı ne ve hala gününümüzdede bu iş yapılıyomu yada varmı çok merak ettim yaf

  17. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    harika ötesi The Flash

  18. Ahmet Karaca - 2 sene önce demiş ki:

    dizi on numara

  19. ASDAS - 2 sene önce demiş ki:

    Neden İndiremiyoruz

  20. Admin - 2 sene önce demiş ki:

    Bilmem

  21. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    admin türkçe dublajı bulamadım

  22. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    admin 2. sezon varmı

  23. Yasin - 2 sene önce demiş ki:

    Bu yabancı diziyi gerçekten çok beğendim.Bu diziyi kesinlikle tavsiye ederim.Bu diziyi yapanları tebrik ederim kesinlikle harika bir dizi.Bu diziyle biraz geç haberim oldu ama bu diziyi öğrenir öğrenmez hayran kaldım.Yalnızca bir eleştirim var sapık sahne azda olsa hiç olmasa daha güzel olurdu.

  24. Eren - 2 sene önce demiş ki:

    Hiçbir bölüm açılmıyor düzeltmek admin

  25. emirhan - 2 sene önce demiş ki:

    bi günde 6 bölüm izledim ama 6 bölümün sonu çok gizemli

  26. Masal - 2 sene önce demiş ki:

    Süper bir dizi herkes izlesin

  27. can - 2 sene önce demiş ki:

    beyler Türkçe db yazyordu bilmiyorum öylemi hdi hayırlısı

  28. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Mobilden izleyemiyorum.

  29. Reverse - 2 sene önce demiş ki:

    Admin videolar sikintili 45 saniyede bir donuyor duzeltin

  30. Hakim - 2 sene önce demiş ki:

    labaraturaı temizle bok götürüyo :D sıfhskljhf

  31. qewqe - 2 sene önce demiş ki:

    ne emeğe saygı korsan izliyoruz saçma :D

  32. isimsiz - 2 sene önce demiş ki:

    bana dizi önerir misiniz ?

  33. kıvanç - 2 sene önce demiş ki:

    bu film öyle böyle değil dünya deki en güzel film kesinlikle bunu izlemeniz lazım tafsiyeederim bu filmi yapanada çok teşekkür ederim 2. sezonunu çok merak ediyorum

  34. asda - 2 sene önce demiş ki:

    Bu Bölümde Colusus Varrr

  35. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    bu film cok güzel film herkeze tavsiyem

  36. Ahmet Cebeci - 2 sene önce demiş ki:

    Abi kafam allak bullak oldu yaa :) . Ters flash doctor wells sa o sari sacli adam eskiden dr weels i oldurdu o zaman o adam dr weels deil .barry allenin annesini olduren sari sacli adam. Flash bunlarin hicbirini bilmio.flashin isi zor haa :) . Bide o anneainin etrafinda dolasanlardn kirmizi eskidenki flash .duvardaki kan eskidenki flasha ait. Orda kirmizi flash (eski kirmizi flash) annesinin etrfinda sari sacli adam(ters flash) ikisi annesinin etrafinda dolaniyodu eski flash(barry allen olmayan) dr weels mi(gercek dr weels mi) film hic bana gore deil be merakli bi insanim :) . (Hicbise anlamadiniz dimi )

  37. nazifhan - 2 sene önce demiş ki:

    bence caitlin ile barry çok yakışıyorlar

  38. ♠♣♦Fıssek_Kral♠♣♦ - 2 sene önce demiş ki:

    abi super ya daha yeni basladım

  39. hüseyin - 2 sene önce demiş ki:

    dizinin ne zaman türkçesini yüklersiniz acaba

  40. farukcan - 2 sene önce demiş ki:

    yuaa inigilizce alt yazılı ama olmadı admin gardaşlarım

  41. Çağatay - 2 sene önce demiş ki:

    Abi niye türkçe deil

  42. Bary Allen - 2 sene önce demiş ki:

    ABi tek kelime unbelievable abi çok mütiş ben de çok hızlı koşuyorum okulda

  43. Gizemli kız - 2 sene önce demiş ki:

    Sarışın kız nerden çıktı laa

  44. ölü - 1 sene önce demiş ki:

    türkçe dublaj yazmışsınız ama yabancı

  45. Metooo - 1 sene önce demiş ki:

    Turkce dublaj yaziyooo ama alt yazili

  46. BurakCanKG - 1 sene önce demiş ki:

    Abi son bölümün sonu saçma bitmiş neden öyle çok saçma bitmiş

  47. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    her kese tavsiye ederim ama ingilizce bilmesi gerek

  48. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    sonu bence cok güzel filme bayıldım süper ötesi yes

  49. Emre - 1 sene önce demiş ki:

    Admin Son Bölümde Flash Deliği Kapatmaya Çalışıyor Sonra Bitiyor Daha Bölüm Yokmu Yani Sezon 2 Devamımı

  50. gizemli - 1 sene önce demiş ki:

    abi bence flash en güçlü kahramanlardanbirisi ama hekez en güçsüz karakter diye tanıtıyo hep

  51. Talha Ersen - 1 sene önce demiş ki:

    Ya tam 7. Bölümündeyim flash ya ölçek yada güçlerini geri alçak cihazinız desteklenmiyor (tablet) dedi

  52. oğuzhan - 1 sene önce demiş ki:

    the flash türkçe dublaj izle 720p yadım ama türkçe dublaj deyil olan yer varmı yada nezam cıkar

  53. Fatih Tığlı - 1 sene önce demiş ki:

    Bilim Kurgusu çok yüksek ve heyecanlı bir dizi, paradox sevenler için tavsiye ederim, alt yazılarda oldukça başarılı elinize sağlık.

  54. Melih - 1 sene önce demiş ki:

    süper aga

  55. efe - 1 sene önce demiş ki:

    hikaye beynimi yaktı

  56. barry - 1 sene önce demiş ki:

    Beklenilen dublaj :)

  57. zafer - 1 sene önce demiş ki:

    mukemmel

  58. samet - 1 sene önce demiş ki:

    ben 2016 izleyom hiç bir serun yok

  59. Tuğkan - 1 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en iyi şey

  60. Metin G. - 1 sene önce demiş ki:

    Abi bitirdim 2 sezonu çıkmış Tr dublaj çevirirsin çok teşekkür ederim :)

  61. İHSAN YEŞİL - 1 sene önce demiş ki:

    2,SEZON TÜRKÇE DUBLAJ NE ZAMAN ÇIKAR ACABA ELİNİZE SAĞLIK BU ARADA

  62. dsaddsadsadasds - 1 sene önce demiş ki:

    bence çok güzell hastasıyım <3

  63. barış - 1 sene önce demiş ki:

    bişi dicem 2. sezonun türkçe dublajı ne zaman çikicak

  64. MURAT - 1 sene önce demiş ki:

    2. SEZONUN TURKÇE DUBLAJI NEZAMAN İZLİYEBİLİRİZ BURDAN ADMİNN..

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      Henüz net bir bilgi yok elimizde. Ama en yakın zamanda Facebook sayfamız üzerinden haber verilecektir.

  65. gökhan - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir dizi 2sezonun türkçe dublajını sabırsızlıkla bekliyorum

  66. zaaa - 1 sene önce demiş ki:

    dizi budur

  67. furkan - 1 sene önce demiş ki:

    admin 2. sezonu türkçe dublaj deil bir bakarmısın

  68. alican - 1 sene önce demiş ki:

    çok iyi bir film ama sonu meraklı bitti birazdaha uzun olsaydı film acayip üstü bir film olurdu YİNEDE EMEĞE SAYGI….

  69. erkam - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir dizi emeğiniz için teşekkür ederim :D

  70. muhammed enes - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir flim

  71. çağlar - 1 sene önce demiş ki:

    2. sezon türkçe dublajını sabırsızlıkla bekliyoruz admin. emeginize sağlık…. gerçketen harika bir dizi herkese tawsiye ederim…

  72. Leyla - 1 sene önce demiş ki:

    Ilk bolumu izledim, devamini da izlicem! Simdiden ellerine saglik! :)

  73. arda - 1 sene önce demiş ki:

    ne zaman 2. sezonun türkcesi çıkıcak

  74. ashbuassc - 1 sene önce demiş ki:

    madmin film acilmiyor ve internetden de diyil internetim cok hizli ama nedense video acilmiyor

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      hangi bölüm açılmıyor. bölümlerin hepsi 3 alternatif şeklindedir.

  75. durgun - 1 sene önce demiş ki:

    Admin filimin 2 sezonuda türkçe dublaj yapıp siteye koyacakmısnız..

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      şu an araştırma yapıyoruz. önümüzdeki hafta sonuna klamadan türkçe dublaj eklenecektir.

  76. ashbuassc - 1 sene önce demiş ki:

    1 ci alternativde acildi 2 ci ve 3 cu alternativler acilmiyor 2 ci ve 3 cu alternetivlerde bir sorun var 1 ci alternativde izliyorum filmi

  77. Doğuş Şahin - 1 sene önce demiş ki:

    Son partta takılmaya başladı.Diğer partlarda sıkıntı yaşamamıştım.İnternetimde sorun yok saten Süperonline kullanıyorum fakat son partta takılma oluyor flimin sonunu izleyemiyorum…

  78. arda - 1 sene önce demiş ki:

    the flash ı senven beyensin

  79. ali - 1 sene önce demiş ki:

    2isezonuda var çok güzel abi çok güzel lllllllllllllllllllllllllll

  80. Eren Dinçay - 1 sene önce demiş ki:

    Yapımcı ve yönetmene tebrik ediyorum harika film gerçekten :)

  81. Flash - 1 sene önce demiş ki:

    …………….————-|||.|||…..ffff|||llll….aaaaa—–sssss-. |

  82. Kemal - 1 sene önce demiş ki:

    Adminim helal olsun ellerine kollarına sağlık çok iyi olmuş tr dublaj ama bitirdik :) 2. Sezon ne zaman yükşeyeceksiniz 3 hafta önce haftaya yüklenir demiştiniz :) Hadi admin seni bekliyorum aslanım :D

  83. Ali - 1 sene önce demiş ki:

    Emeğinize sağlık. Hizmetinizden gayet memnun kaldım ve bunun için size teşekkür ederim. Siz 1 numarasınız :)

  84. admin - 1 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar Türkçe dublaj 2. sezon için uğraşıyoruz en kısa zamanda gelir

  85. Yusuf - 1 sene önce demiş ki:

    The flaş 2.sezon Türkçe dublaj varmı admin

  86. Clark - 1 sene önce demiş ki:

    ”Bu sefer dayak yemez büyük ihtimalle” demiştim. Ama izleyince dediğime pişman oldum :)
    -Yine dayak yedi, ama çok güzel bir dizi, çok beğendim. Arkadaşlarınıza falan da tavsiye edin bence…

  87. Clark - 1 sene önce demiş ki:

    5. bölümün ilk kısımlarında dublaj kesik kesik geliyor. İnceleme yaparsanız sevinirim.

  88. Sananebe slk - 1 sene önce demiş ki:

    o tohtura dönüşen adamın ben taaaaaa ***

  89. asdasd - 1 sene önce demiş ki:

    çoh duygusal

  90. dfaf - 1 sene önce demiş ki:

    admin burayı terket o yaptığın espiriden sonra ölmek istedim adam elinize sağlık çok iyi olmuş dedi sen afiyet olsun diyon kafanı yaşamak isterdim Q:WeQ:WeQ: <3

  91. WorWide - 1 sene önce demiş ki:

    Çok Kafa Karıştırıcı Ama En sevdiğim film :))

  92. Emre - 1 sene önce demiş ki:

    Son bolum nezaman ve fuper bir dizi herkez izlemesini tavsiye ederim

  93. bekleyici - 1 sene önce demiş ki:

    2. Sezon nezaman gelir admin ?

  94. Clark - 1 sene önce demiş ki:

    16-17 bölümler arasında, bir daha hiç geleceğe dönmeyecek mi? Biraz karışık. Geçmişe döndüğü zaman, hiç olmamış olayları gördük. Barry Allen zaman çizelgesini bozdu. Peki bir daha yarına dönemeyecek mi? Artık hep bu açıdan mı izleyeceğiz?

  95. theking - 1 sene önce demiş ki:

    Dizi süper ötesi the flash sezon 2 türkçe dublaj bölümleri bekleriz.

  96. Emre Duyar - 1 sene önce demiş ki:

    Süper…ve ellerinize sağlık bütün sinemaları falan hepsini burdan izliyorum :)

  97. Murat - 1 sene önce demiş ki:

    Geçen yıl bu dizi çok güzeldi ve şimdi TR Dublaj olmuş ama Barry’yi seslendiren ile Barry uyuşmamış bence vede giriş çok kötü gelmeye başladı önceden ezberlemişdim :D (My name’s barry allen and I am the fastest man alive)

  98. Ege - 1 sene önce demiş ki:

    bu film çok güzel

  99. GAMİNGçocuk - 1 sene önce demiş ki:

    flash ın hızını zoom çaldı sandım

  100. Cok güzel - 1 sene önce demiş ki:

    abi böle türkcelenmis vidiolar yapmana tavsiye ederim

  101. anan - 1 sene önce demiş ki:

    flash en sevdiyin kahraman

  102. İrem - 1 sene önce demiş ki:

    6. Bölüme kadar herşey harikaydı ama 6. Bölümde donup donup duruyor. Bu sorun halledilmeli çünkü bu siteyi sevdim

  103. AKREP - 1 sene önce demiş ki:

    Beni Şuana Kadar En Çok Sürükleyen filim Olduğu Kesin Yönetmene Ve Emeği Geçen Herkesi Çok Tebrik Ederim Gerçekten Olanbüstü Bir Filim Helal Be

  104. furkan - 1 sene önce demiş ki:

    admin sitede alım varmı ben anlarım bu işlerden

  105. enes - 1 sene önce demiş ki:

    mütiş bir dizi

  106. laydi - 1 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  107. slojix - 1 sene önce demiş ki:

    Emeğiniz için teşekkürler …

  108. özgür - 1 sene önce demiş ki:

    helal olsun teşekkürler

  109. metin - 1 sene önce demiş ki:

    madem dr vest in ata sı tavn ölüp yuburt tavn doğmayacaksa o zaman flash annesinin ölmemesi ve berinin partükül hızlandırıcaya maruz kalıp flaşa dönüşmemesi gerekir çünkü yuburt tavn doğmadığına göre partükül hızlandırıcının icat edilmemesi gerekir ( not 2. sezona başlamadım daha )

  110. ulaş - 1 sene önce demiş ki:

    bakın ışık varya o flas onun annesini öldürenin adı zoom flas kadar hızlı bir ebir kopyası

  111. 4. bölüm açılsın ben ismimi veriyim - 1 sene önce demiş ki:

    4. bölüm açılmıyo admin

  112. Erdem - 1 sene önce demiş ki:

    dizi çok güzel ellerininize sağlık ,
    bide bunun 2. sezonu ne zaman türkçe dubaj olcak ?

  113. OwYE - 1 sene önce demiş ki:

    Dr.Wells kötü biri i?Barry’nin kim olduğunu nerden iliyor?

  114. huseyin ileri - 1 sene önce demiş ki:

    Abi ne olr sisgo ölmesin ne olursa olsun yaaaaa

  115. Berkcan Arı - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bi site ellerinize sağlık iyiki varsınız

  116. Yusuf - 1 sene önce demiş ki:

    Cok guzel bir dizi herkeze tavsiye ediyorum

  117. ödlek adam - 1 sene önce demiş ki:

    sonu belli değil kurtarıyo ama 1. sezonda belli değil 2. sezonda da sadece söyleniyo nasıl bişe bu

  118. burak - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel olmuş elinize saglık :) inş. 2. sezon da yaparsınız bunu :))

  119. ahmet - 1 sene önce demiş ki:

    ağladım finalde :/

  120. abuk subuk bisey napacan işimi olum ya - 1 sene önce demiş ki:

    ya güzel sürükleyici amma olum ya bi de takılmasın ben bu internetin ööööööfffff yeter ya öf gerçekden [ama dizi gerçekten güzel annıyorsanız Türkçe den ne mutlu yeter]

  121. avara - 1 sene önce demiş ki:

    cok guzel hemde cok herkese tavsiye ederim

  122. lale - 1 sene önce demiş ki:

    yaa bu kinonu seviyorum amma anliya bilmiyorum

  123. Pawa Aliwanov - 1 sene önce demiş ki:

    dunyada izlediyim en Muhdesem FanTastik FiLm 2 ci sezonu izlicem

  124. Flashogluflash - 1 sene önce demiş ki:

    Inanilmazzzzzzzzzz Superrrr
    Reklamlar cok Ama gînede eline saglik

  125. OyuncuTilkiGG - 1 sene önce demiş ki:

    EFSAAAANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE bu arada spoiler
    bla bla bla

  126. çiğdem - 1 sene önce demiş ki:

    süper süper ötesi yok yanı teşekkürler admın hayatımda izledığim en güzel film

  127. çiğdem - 1 sene önce demiş ki:

    admin buna benzer türkçe dublaj dizi varsa lütfen yazar mısınız çok güzel bi dizi.

  128. FENASİ - 1 sene önce demiş ki:

    Çok Güzel Bİr Dizi Birkere Sarınca Bırakamıyorsunuz :)
    ADMİN ELİNE SAĞLIK DOSTUM :)

  129. Vokan - 1 sene önce demiş ki:

    Harika ya daha 7. bölümdeyim ve çok akıcı

  130. resad - 1 sene önce demiş ki:

    flaş gibi ancaq gta5 de koşabiliyorum

  131. speed - 1 sene önce demiş ki:

    bu film çok güzel ama bazı yerler biraz kötüydü ve anlamsızdı ama şunu söylüye bilirim ki bu film benim en sevdiğim film kimse baş edemez …

  132. okay can - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film bağımlılık yapıyor herkeze tavsiye ederim. !!!!

  133. ismiolmayançocuk - 1 sene önce demiş ki:

    ya sezon 2 sitenizde varmı ve bunun gibi türkçe dublajmı ben hiçbir yerde bulamadım

  134. MİLYONER ADAM - 1 sene önce demiş ki:

    filim acayip güzel şu an 15. bölümündeyim ve 360p aldımızda bery alen kadar hızlı bir film oluyor :D

  135. baran - 1 sene önce demiş ki:

    yemin adem cök güzel ben herzaman izliyom ezberledim onu

  136. Arda - 1 sene önce demiş ki:

    Berry en sonda kara değile koştuğunda ölodümü yoksa 2. sezon devammı edecek

  137. Zeynep - 1 sene önce demiş ki:

    Iris ölmesin beaa

  138. Bilinmeyen - 1 sene önce demiş ki:

    Cok guzel

  139. Eray - 12 ay önce demiş ki:

    Admin Solo filim ne zaman çıkacak

  140. reis çılgın - 11 ay önce demiş ki:

    barry deil ronie ölecek arda kendini feda ediyo

  141. Jack Sparrow - 11 ay önce demiş ki:

    Admin tesekkur ederiz dizi icin )

  142. Ahmet Alp - 11 ay önce demiş ki:

    Film harika herkese tavsiye ederim

  143. imanqulu - 11 ay önce demiş ki:

    super bir serialdi

  144. ayberk - 11 ay önce demiş ki:

    flashhh izleyin

  145. eragon - 11 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar bu dizinin öncesi arrow dizisine bağlı mükemmel bir dizi izlemenizi tavsiye ederim

  146. serhat - 10 ay önce demiş ki:

    akşam 11 den sabah 6 ya kadar izledim biraz uyudum şimdi halen izliyorum muthiş bir film

  147. muhammetdgn1 - 10 ay önce demiş ki:

    3.sezon ne zamn

  148. Furko - 10 ay önce demiş ki:

    ya son bölümü açılmadıııııı :(

  149. talha - 10 ay önce demiş ki:

    flash sence süpermenden hızlı ve güçlü

  150. Ceyhun - 10 ay önce demiş ki:

    2 sezon yokmu bu filmin admin hiçbiyerde bulamadım varsa sen yüklermisin yine aynı şekilde burdan izleyelim eyer yoksa nezaman gelir siz biliyomusunuz.teşekürler herşey için elinize sağlık.

  151. CEMO - 10 ay önce demiş ki:

    BEYLER SİZ BİLİYOMUSUNUZ BİLMEM BU BOLUMDEN ONCE YANI CARPILMADAN 2 GUN ONCE WSTARLIGN CITY YE ARROW U BULMAYA GITTI IZLEYIN ARRROWUN 2. SEZONUNU GORURSUNUZ KAÇINCI BOLUM HATIRLAMIYOM
    BY BY AMA İKİSİDE SUPER HERKESE TAVSIYE EDERIM

  152. Ismail - 10 ay önce demiş ki:

    Bu süper ötesi bir film ve cok karmaşık

  153. yardımım olsun - 10 ay önce demiş ki:

    12.bölümde sorun var

  154. İsimden sanane - 10 ay önce demiş ki:

    15.bölümünde 39:14 de sevgilileri farklı olmasına rağmen öpüşüyorlar

  155. resul - 10 ay önce demiş ki:

    sıte bakımdaymıs tamda 12. bolume gecmıstım elınıze saglık

  156. erhan - 10 ay önce demiş ki:

    bence güzel dende güzel yani bütun sezonunu seyredıcem abı ama cıden muhteşem yani bu filimi yargılıyıcak kimse olamaz bence cıden emeye saygı bide nezaman yeni bölümler

  157. BARAN - 9 ay önce demiş ki:

    MÜTİŞ

  158. HASAN - 9 ay önce demiş ki:

    flash mı bu şimdi

  159. HASAN - 9 ay önce demiş ki:

    flash izle

  160. Berkay - 9 ay önce demiş ki:

    2.sezonnun neden Türkçe dublaj yok

  161. Mustafa - 9 ay önce demiş ki:

    Lan berry snowla çıkçak diye çok heveslendim hevesim kırıldı olsaydı süper olurdu

  162. serkan - 9 ay önce demiş ki:

    lan felisitde herkezle sevgili oldu amk arrow da olevır ve palmırla flash da hızlı giden çoukla adını unuttum

  163. nanis - 8 ay önce demiş ki:

    the flash izle

  164. isimsiz - 8 ay önce demiş ki:

    bu arada flash filmin sonunda ölüyormu bilen cevap yazabilirmi :))

  165. Mustafa - 6 ay önce demiş ki:

    2. Sezon da gelsin

  166. ALLAH diyen çocuk - 6 ay önce demiş ki:

    HARİKA :)

  167. BAYPS_Ege06 - 6 ay önce demiş ki:

    süper 2.kere süper abi valahi vilahi süper herkese tavsiyem

  168. Mithat isik - 6 ay önce demiş ki:

    1.sezon son bolum yani k.dostu acilmiyor acil destek verebilirsiniz nasil izleyebilirim ?

  169. Mikail Mete - 6 ay önce demiş ki:

    Çok kötü engellendi

  170. dasdref - 6 ay önce demiş ki:

    2.sezonun türkçe dublajı nezaman gelir

  171. Nazif güler - 6 ay önce demiş ki:

    Admin neden iki de bir donuyor bir bölüm 45 dk bir saat te anca izliyom şuna bi çare bul ya

  172. emre - 6 ay önce demiş ki:

    18 . bölüm yok

  173. Umutcan - 6 ay önce demiş ki:

    18 bölüm yok

  174. Cuneyt - 6 ay önce demiş ki:

    Selam Admin 18. Bolum acilmiyor lutfen ilgilenirmisiniz?

    • timescape02 - 5 ay önce demiş ki:

      problem çözüldü. İyi seyirler…

  175. Emre - 5 ay önce demiş ki:

    Admin openload dışındaki medyaplayerlar bozuk düzeltirsen çok sevinirim (y)

  176. tunahan - 5 ay önce demiş ki:

    abi çok güzel 1. bölüm hortumu sona erdiedi

  177. SÜLEYMAN SELEK - 5 ay önce demiş ki:

    HEM BERİYE HEMDE EDİYE AŞIK OLAN OROSPU AYLİS SENİDE UNUTMADIK

  178. NE BAĞIYON - 4 ay önce demiş ki:

    bu adam tam piç aq

  179. seyfi - 4 ay önce demiş ki:

    film cok cok guzel bayildim ellerinize salik admin..bir sey sorucam neden filmin sonu manasiz bitiyor yoxsa diyer bolumleride var?

  180. Kullanıcı - 4 ay önce demiş ki:

    18. Bölümde hata var açılmıyor

  181. İsimden sanane - 4 ay önce demiş ki:

    27:01 durdurun barry dua ediyor

  182. Buse - 4 ay önce demiş ki:

    Tammam Türkçe Dublaj 3 izleyişim bu sezonu ama bu sefer bi arada dolmuş olsa bile bi donma oluyor.

  183. Flashpoint - 4 ay önce demiş ki:

    Filmi alt yazılı izleyin bence dublaja pek ısınamadım

  184. taner - 3 ay önce demiş ki:

    abi ben şimdi izledim 2006 komadayım çok güzel

  185. fırat - 3 ay önce demiş ki:

    2. sezonun türkçe dublajı yok lütfen çıksın

  186. Ilhan - 3 ay önce demiş ki:

    12 19 arası açılmıyor niye

  187. emre - 3 ay önce demiş ki:

    vallah hayatta izlediğim en güzel 2. film 1. ise super girls bunuda izlemenize tavsiye ederim iyi seyirler

  188. ASASSA - 3 ay önce demiş ki:

    bölümlerin çoğu silinmiş admin

  189. Yusuf - 2 ay önce demiş ki:

    The Flash 1. Sezon Türkçe Dublaj Full HD izle

  190. Mete - 2 ay önce demiş ki:

    efsaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee